Reklamační řád

Internetový prodej TestMotoru.cz

 Při řešení reklamací postupujte podle předem stanovených kroků. Ty zvolte podle druhu Vašeho problém a také objednaných výrobků nebo služeb:
 
 

Objednávka výrobků

1. Zkontrolujte dodané výrobky (MOTORcheckUP či jiné výrobky)
Obdržíte-li poškozený výrobek nebo obal, který je předmětem Vaší objednávky, neprodleně informujte provozovtele portálu TestMotoru.cz. Učiňte tak nejpozději do 7 od zjištění. Vyhnete se tak případnému nedorozumění při řešení reklamace či jakýmkoliv jiným komplikacím.
 
3. Sepiště co nejpodrobněji Váš problém a pokud můžete, pořiďte fotografie
Provozovateli portálu TestMotoru.cz zašlete co nejpodrobnější popis Vašeho problému včetně fotografií (například poškozeného výrobku).
 
4. Neprodleně informujte provozovatele
Provozovatele kontaktujte nejlépe e-mailem. Samozřejmě je možné využít i telefonického kontaktu. Uveďte číslo Vaší objednávky. Zástupci  provozovatele Vás budou následně kontaktovat.
 
 

Objednávka služeb

1. Zkontrolujte dodané služby
Nejste-li spokojení s Vámi objednanou službou, která je předmětem Vaší objednávky, neprodleně informujte provozovatele portálu TestMotoru.cz. Učiňte tak nejpozději do 7 od zjištění. Vyhnete se tak případnému nedorozumění při řešení reklamace či jakýmkoliv jiným komplikacím.
 
3. Sepiště co nejpodrobněji Váš problém a pokud můžete, je-li potřeba pořiďte fotografie
 
4. Neprodleně informujte provozovatele
Provozovatele kontaktujte nejlépe e-mailem. Samozřejmě je možné využít i telefonického kontaktu. Uveďte číslo Vaší objednávky. Zástupci  provozovatele Vás budou následně kontaktovat.
 
 
 

 

Košík

Aktuální košík je prázdný

 

E-shop

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Facebook

Page generated in 2.0471 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál